De Sponsors:

- Café de Karre Tuk
- Drankengroothandel de Boer BV Steenwijk
- Friesland Foods Kievit Meppel
- Inbev Nederland BV
- R66 Solexclub 'De Tjop Tjoppers' Tuk

- Attent Supermarkt Hof Tuk
- Autobedrijf Kiekebelt Steenwijk
- Autocross Basse
- BM Trading & Support Willemsoord
- Beutech Steenwijk
- Café de Doppe Vollenhove
- Café Jopie Sluis
- Dirk Dienstverlening en Handel Tuk
- ELEQ BV Steenwijk
- G. Hellinga B.V. Steenwijk
- Garage Post Steenwijk
- Gemeente Steenwijkerland
- Gorter Trading Steenwijk
- Grondbalans Heerhugowaard
- Grootverlaat Auto's Steenwijk
- Hof Transporten VOF Steenwijkerwold
- Netgigant internetdiensten
- Nico Brillen & Lenzen Steenwijk
- Pure Air Solutions BV Steenwijk
- Scheepswerf Wout Liezen BV Meppel
- Scheltinga verpakkingen b.v. Steenwijk
- Sjon Bedden Rijssen
- Slagerij ter Schure Tuk
- Solexservice Harm Huisman Steenwijkerwold
- Supermarkt Gerard Hof Steenwijkerwold
- TeDe Automatisering BV Staphorst
- Totaal-installateur Brouwer Tuk
- Lareco Nederland bv
- Velosolex America
- Hutchinson Tires
- BPS Valves
- OSECO Rupture disks

- Karwei Steenwijk
- Kouwe Makkers
- Jolies Dortland

26 september 2008

(Door Freddy)

Om kwart voor drie vanochtend ging de wekker. Het begin van het avontuur.

Om half vier moet iedereen verzamelen zodat we om kwart over vier weg kunnen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op één verslaper na was iedereen op tijd.
In de Karre konden we nog een brillenset van Nico in ontvangst nemen, en een t-shirt van 'De Richards'.
Om half vijf zat iedereen in de bus en reden we weg richting vliegveld Zaventhem bij Brussel.
Er waren meer dan 30 mensen om ons uit te zwaaien.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegen half acht waren we bij Brussel. Daar wilde onze chauffeur met de bus de taxiparkeerplaats op rijden. Dat vond de verkeersleiding van vliegveld Zaventhem niet goed, zodat we de laatste kilometer een politie escorte kregen naar de juiste uitstapplek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het inchecken ging zonder problemen ondanks dat we 50 extra Solex66 t-shirts (Voor Howie van Velosolex Amercia) en twee reserve motortjes mee hadden. Een beetje bijbetalen en alles ging mee.

Om half twaalf gaan de deuren van het vliegtuig open, om half één stijgen we op.

Acht lange uren later zijn we op 'Dulles Airport' in Washington DC. Vanwege het tijdsverschil van zes uur is het daar half drie.

Iedereen komt zonder problemen door de douane. Behalve Hans. Hij wordt in een kamertje nog even apart genomen. Er bleek niks aan de hand te zijn, en ook hij mag Amerika in.

Een half uur voordat we het vliegtuig in willen, komt er een medewerker van het vliegveld naar ons toe. Of die doos met motoren van ons is....
Ze blijken niet mee te mogen in het vliegtuig, en moeten met een pakketdienst verder worden vervoerd.
Aad besluit ze via UPS te laten afleveren in Tulsa. Daar zien we ze vrijdag terug.

Kwart over vijf zitten we in het vliegtuig wat ons naar O'Hare airport in Chicago brengt. Vanwege weer een tijdsverschil van een uur, komen we daar om kwart over zes aan.

Aad belt het hotel,. Daar hadden ze al op ons gerekend, en even later zitten we in de shuttlebus van het 'Super8 hotel'.

 

 


Wie, wat, waar  |  Informatie  |  ©2018 Solexclub 'De TjopTjoppers'